Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ LAROUSSE


Διαβάζουμε ακόμα εγκυκλοπαίδειες; Φυσικά ναι! Αν είναι τόσο όμορφη όπως η σειρά Larousse για παιδιά!

Η πρώτη μου Ιστορία Larousse - Μεταίχμιο

Η νέα σειρά βιβλίων του Μεταίχμιου με την υπογραφή της εγκυκλοπαίδειας Larousse ήρθε στην Ελλάδα και ενθουσιάζει με το περιεχόμενο και την αισθητική της το παιδικό αναγνωστικό κοινό αλλά και ολόκληρη την οικογένεια.

Διάλεξα να σας δείξω σήμερα, από τους τέσσερεις που κυκλοφορούν συνολικά από το Μεταίχμιο, τον αγαπημένος μου τίτλο "Η πρώτη μου Ιστορία - Larousse".





Η Ιστορία της ανθρωπότητας, ξεδιπλώνεται με τον πιο ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο μέσα από τις σελίδες του από την προϊστορική εποχή και τους ανθρώπους των σπηλαίων, στους αρχαίους πολιτισμούς, στο Μεσαίωνα και την Αναγέννηση, στην ανακάλυψη και τον αποικισμό των νέων ηπείρων από τους Ευρωπαίους. Η Γαλλική και η Αμερικανική επανάσταση, ο Β' Π.Π., όλες οι σημαντικές στιγμές της Παγκόσμιας Ιστορίας είναι εδώ με λιτό κείμενο και υπέροχη εικονογράφηση που θυμίζει σκίτσο!

Δεν θα μπει στη καθόλου στη βιβλιοθήκη, θα το έχετε στο σαλόνι σας και θα το διαβάζετε, θα το ξεφυλλίζετε, θα το απολαμβάνετε συνέχεια!

Πληροφορίες για το βιβλίο:
Εκδόσεις Μέταίχμιο ❘ Συγγραφέας  Cambournac Laure ❘ Έτος Α' κυκλοφορίας στην Ελλάδα 2023 ❘ Σελ 200
Από τη σειρά κυκλοφορούν ακόμα τα βιβλία:
- Larousse, τα πρώτα μου γιατί
- Η πρώτη μου εγκυκλοπαίδεια Larousse
- Ο πρώτος μου Άτλας Larousse 


Μπορείτε να βρείτε τις προτάσεις μου σε παιδικά και εφηβικά βιβλία και στις σελίδες μου στα μέσα δικτύωσης:



Σχόλια

Δημοφιλή - Popular posts